Hjælp

Hvordan får jeg mine billetter? Hvordan får jeg mine billetter?
Hvornår modtager jeg mine billetter? Hvornår modtager jeg mine billetter?
Hvad betyder det, at mine billetter er "på forespørgsel"? Hvad betyder det, at mine billetter er "på forespørgsel"?
Hvad betyder det, at min tur starter ved mit hotel? Hvad betyder det, at min tur starter ved mit hotel?
Er der børnerabat? Er der børnerabat?
Skal man fremvise ID, når man henter og ombytter sine billetter? Skal man fremvise ID, når man henter og ombytter sine billetter?
Hvad sker der hvis jeg ikke kan benytte mine billetter? Hvad sker der hvis jeg ikke kan benytte mine billetter?
Jeg har et spørgsmål eller en klage? Jeg har et spørgsmål eller en klage?

Hvordan får jeg mine billetter?

Alle dine e-billetter/vouchers bliver sendt til din e-mail i PDF-format. Disse e-billetter/vouchers skal du printe ud, og medbringe til Los Angeles, hvor du skal fremvise dem ved indgangen til attraktionen eller ved det angivne mødested for din bestilling, f.eks. dit hotel. Det er vigtigt du nøje læser alle de informationer der er står dine e-billetter/vouchers.
Tilbage til Hjælp

Hvornår modtager jeg mine billetter?

De fleste af dine billetter, dvs. dem der ikke er "på forespørgsel", ture der er inkl. hotelafhentning eller privat lufthavnstransport, bliver sendt automatisk til din e-mail adresse, som PDF-dokumenter umiddelbart efter du har gennemført din bestilling, og betalingen er blevet godkendt. Er dine bestilte billetter "på forespørgsel", ture der er inkl. hotel afhentning eller privat lufthavnstransport, så bliver dine billetter til din e-mail efter bestillingen er godkendt og bekræftet af vores leverandør i Los Angeles, hvilket normalt sker meget hurtigt, og senest næste arbejdsdag (typisk dagen efter, hvis det ikke er weekend eller helligdag).
Tilbage til Hjælp

Hvad betyder det, at mine billetter er "på forespørgsel"?

Til visse arrangementer, typisk begivenheder, hvor der f.eks. indgår en middag eller særligt populære ture, skal vi have bestillingen bekræftet fra arrangøren i Los Angeles. Dette sker normalt meget hurtigt, og senest næste arbejdsdag har vi modtaget svar fra Los Angeles (typisk dagen efter, hvis det ikke er weekend eller helligdag). Dette kalder vi: "At en bestilling er på forespørgsel". Rent praktisk sker der det, at hvis/når din bestilling "på forespørgsel" bliver bekræftet, bliver dine e-billetter/vouchers sendt til din e-mail umiddelbart efter betalingen er godkendt. Hvis din bestilling "på forespørgsel" ikke bliver bekræftet (oftest fordi der er udsolgt), sender vi dig en e-mail, hvor vi informerer om dette, og evt. vil vi tilbyde dig alternative datoer. Bliver din bestilling "på forespørgsel" ikke bekræftet, bliver der selvfølgelig ikke trukket nogen penge på dit kreditkort.
Tilbage til Hjælp

Hvad betyder det, at min tur starter ved mit hotel?

En del af vores arrangementer, specielt nogle sightseeingture, i og uden for Los Angeles, inkluderer afhentning på dit hotel, hvis dit hotel er med på listen over hoteller vi tilbyder afhentning fra. Hvis dit hotel ikke er på listen, bedes du vælge det hotel fra listen som er bedst belejligt for dig at blive hentet ved. Du bedes være klar i hotellets lobby min. 15 min. før afgangstidpunktet. For at få oplyst det præcise afhentningstidspunkt bedes du ringe til vores turoperatør ca. 24 inden, for at undgå unødig ventetid i hotellets lobby. Vores turoperatørs telefonnummer vil tydeligt fremgå af din voucher/e-billet. Alle bestillinger der inkluderer hotelafhentning eller privat lufthavntransfer er endelige, så snart du har gennemført din bestilling, men det kan tage op til 48 timer før du modtager din voucher/e-billet, da vi skal vente på et bestillingsnummer eller et afgangstidspunkt som skal på din billet.
Tilbage til Hjælp

Er der børnerabat?

Ja, til de fleste attraktioner og sightseeingture findes der børnebilletter og voksenbilletter. Det er vigtigt du læser om aldersgrænsen under hver type af billetter inden du bestiller, da aldersgrænsen for børnebilletter er forskellig fra billet til billet.
Tilbage til Hjælp

Skal man fremvise ID, når man henter og ombytter sine billetter?

Vi anbefaler kraftigt, at du medbringer et gyldigt billed ID, sammen med din voucher/e-billet til mødestedet i Los Angeles.
Tilbage til Hjælp

Hvad sker der hvis jeg ikke kan benytte mine billetter?

Vi tager normalt ikke betalte og bekræftede billetter retur, men vi kan i nogle tilfælde forsøge at videresælge dem til andre kunder mod et gebyr, men vi kan desværre ikke garantere noget. For mere information, venligst læs under 'Kontakt' i topmenuen.
Tilbage til Hjælp

Jeg har et spørgsmål eller en klage?

Skulle der opstå nogle spørgsmål eller klager, bedes du kontakte os på helpdesk@ticmate.com eller under 'Kontakt' på vores site. Bemærk venligst, at alle spørgsmål og/eller klager skal være os i hænde senest 14 dage efter datoen for eventet. Modtager vi spørgsmål og/eller klager efter 14 dage, kan vi ikke garantere vi kan hjælpe.
Tilbage til Hjælp

 

78 75 53 77 78 75 53 77 E-mail E-mail


Til varekurv